søndag 20. november 2011

Fototørke og snart jul!

Snart er det jul igjen om ikke annet er barna i huset glade for det, å slik skal det være.

Jeg har så og si fullstendig fototørke, men vet at det kommer til å rette seg om ikke lenge. Uten mink og røyskatt pluss litt dill har jeg fotografert gravemaskiner, lastebiler, mulvarper som graver grøfter og ellers slik som hører med til en fotojobb for et firma som jobber med slikt. Dette er faktisk utrolig artig, men det blir en del farting dit oppdragene er.

Lønn for jeg også, men det beste er årets julebord/kurs......Hurra hei og hopp sier jeg bare...Dette gleder jeg meg masse til..hit blir det

http://www.youtube.com/watch?v=fVNl38I_Asw&feature=fvwrel


Kjenner litt på kroppen at dette egentlig ikke er en plass for meg, men sammen med 30 andre er det vel bare å glemme fred og ro.... og leve livets glade dager!

Her noen bilder fra årest produksjon....
Artig å være hofffotograf i Eide og Frilund!




Neste år skal jeg kvitte meg med noen lederverv...Da kommer det automatisk litt mer tid for min kjære hobby som selvsagt er naturfoto.

Ha en fin førjulstid alle sammen som er innom bloggen min, brått er jeg tilbake med naturbilder...!

1 kommentar:

  1. Hei Monika.
    Ja nå er det fototørke Monika, uten snø blir det
    dårleg med fugl på åte og lyset blir elendig.
    So det er berre og håpe på at kong vinter snart dukker opp. Sikkert ikke alle som liker det men
    det er mit håp i allefall. Det passer vel en hofffotograf bra kanskje at snøen uteblir.
    Ha ei fin førejulstid.
    mvh Kjell Ivar

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!