fredag 17. juli 2009

Ferietid nesten uten foto.


Da har jeg lagt bak meg en uke på hytta. Her har vi fasiliteter som strøm, men ikke innlagt vann og jaggu har det sin sjarm når en skal bryte litt i vår materialistiske tid. Utedo har også sin sjarm og doet er selvsagt innholdene av gamle tegneserier og bilder på veggen fra en gammel kalender.
Bare det å slå opp øya og kjenne kaffeduften sive inn i nesen gjør valget om å forlate sengen enkel. Her har vi tid til felles måltid 3 ganger om dagen og det er ofte luksus i vår hverdag. Sette seg på balkongen og nyte kaffekoppen og høre på reiseradioen… Ja her ladder jeg virkelig opp mine batterier.
Her ser dere utsikten fra hytta. Vi satte garn en dag og fikk 58 fisker mest ørret, men også litt rør.

Hadde nok planer om mer fotografering den tiden jeg var på hytta, fotograferingen ble mest til bruk i familiealbumet. Hadde et anfall en kveld at jeg skulle prøve meg på panorering av hunden min Ronja.

Prøver å få fram litt stemning fra vannkanten.

Nå er denne ferieuken historie. Nå gleder jeg meg til å besøke revene. Det er også en grevling som av og til dukker opp på samme plass. Har den siste tiden jobbet med ekornplass og i dag fikk jeg øye på to ekorn, 1 flaggspett og en del småfugl. Minken som jeg har jobbet med er heller ikke glemt og jeg ser den nesten hver dag. Så her er det bare å ta fatt i en ende… revene er vel dem som blir prioritert først da en ikke vet hvor lenge dem kommer.




2 kommentarer:

  1. Deilig å bare slappe av...Det er jo det som er ferie...

    mvh Eli

    SvarSlett
  2. For en flott ferieplass! Deilig med hytte ja ;). Stilig det bildet med hunden din, bra tatt! Kos deg med revene.
    Mvh
    Linda

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!