fredag 10. juli 2009

Feriemodus


Etter en travel tid både på jobb og privat er det nå tid og stille kroppen inn på feriemodus. For meg er ferie og ikke ha noen planer, men ta dagen slik den kommer. Hytta i Rissa er årets reisemål. Der har vi fiskerett i to vann eller d.v.s vi har rett til å sette garn. Det er jo ikke den beste tiden i året da det er lyst m natta, men en må vel prøve. For noen år siden ble det fisket opp en del småfisk med hensikt at det skulle bli større fisk i vannet. I dag er man heldig kan en bli opptil en kilo. Det finnes både rør og ørret!

Det er en del smålom i disse to vannene, så jeg håper at jeg får noen bilder av dem, men det er på ingen måte noen Østensjøfugler så om jeg klarer det får tiden vise.
Jeg har alltid hatt en drøm og få elg som står i vannkanten med morgentåke og et herlig lys.. Tro om jeg får oppleve dette? Spørsmålet er vel heller om jeg gidder å stå så tidlig opp J

Bildet som er brukt her er laget av tre bilder og lagt i lag. Juks sier mange, å da sier jeg OK jeg kjøper den, men prøver å få fram litt feriestemning.
Kommer tilbake med resultater om det blir fisk, fugl eller elg…

God sommer!

1 kommentar:

Det er alltid hyggelig med en kommentar!