mandag 17. mai 2010

Reveprosjekt.


Da er jeg godt i gang med mitt lille reveprosjekt som jeg nevnte i et eldre innlegg på bloggen min.
Nå har jeg matet hver dag og t.o.m torskerogn har den gasset seg med.. Det er jo storaksjon "opprydding" i min fryseboks for tiden.
Det går med litt tid hver gang jeg forer, da jeg bruker tiden på å lære den å kjenne min stemme. Så der står jeg rett opp og ned og prater i løse luften og avslutter med å plystre. Å det som har skjedd er at jeg nå vet at det er rev som spiser fordi den kom da jeg var å la ut mat.. Ble nok skremt av rariteten som sto rett opp og ned å plystret toner en kan grøsse av... Så den tittet noen sekunder og pilet mot sikkerhet.
maten forsvinner så er det utrolig kjekt å se resultater. Tror nok aldri vi to kommer til å bli kjempevenner, men det er ikke målet heller. Det er noen revebilder og et håp om årets valper.


Skulle det skje framgang deler jeg selvsagt det her på bloggen!

Det første bilde er av årets prosjekt og det under er fra 2009

2 kommentarer:

  1. Med slik innsats så tipper jeg vi får se resultat i gode revebilder her på bloggen:)

    Blir spennende å følge med.

    Knut Børge

    SvarSlett
  2. Så bra! Herlig nærbilde av revene. Lykke til med oppryddingen i fryseboksen! Godt det kan brukes til noe fornuftig.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!