onsdag 19. mai 2010

Mår eller ikke?


Det ble ikke noen mår på meg i dag, men det gjør ikke noe da jeg har opplevd mår flere ganger tidligere ved mårbua til Terje Sylte.
Etter mye jobbing så fristet det med en dag i skjule helt alene det er nesten så en kunne krevd det på blå resept.
Mårland har blitt til ekornland i dag..fra jeg kom ved 12 tiden til jeg vandret ut igjen ved 17 tiden så hadde jeg nesten ekorn heile dagen.. Masse småfugler og en Flaggspett så jeg var ikke ensom.
Terje kom innom og ga meg et lynkurs i hvordan man fotograferer fugler i flukt..Å det var utrolig gøy.. bare så synd ekornet satt i foringen og fuglene satt i tretoppene.. Ble nok ikke noen blinkskudd Terje, men i gjorde så godt i kunne!


Takker for i dag og kommer gjerne igjen i mårbua!

4 kommentarer:

  1. Måren lot vente på seg idag men kom på foringa kl 2130 i knallrødt Hovdhaugen lys. NRK ble imponert så her får jeg sikkert en avtale om leie av skjulet.

    Terje

    SvarSlett
  2. Så flott!

    Å dem ville ekorne var der også?
    Har aldri sett noe så matglade ekorn noen gang...
    monika

    SvarSlett
  3. Hei Monika,
    Jeg likte godt bilde av ekornet, selv om du sikkert selv ønsket noe helt annet på brikken.

    Mvh
    Per E

    SvarSlett
  4. Hei Monika!
    Ikke mår, men et ganske så fortreffelig ekornbilde! Er vel neppe noe godt tegn at ekorna oppsøker mårplassen - måren er jo som kjent en meget dyktig jeger på akkurat disse skapningene. Ser ut til at du hadde en fin dag likevel. Godt å koble ut alt og alle i blant!
    Ha ei fin pinsehelg!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!