søndag 2. mai 2010

Hjort i nattetimene


Det er ikke ukjent at det er om natten hjorten vandrer på jakt etter mat. Jeg har den siste ukene jobbet med hjortebilder bl.a. Alt fra Panorering til rett opp ned hjorter blir det på brikken, men får det liksom ikke til.. Jeg må vel si jeg er mettet av å ta rett opp ned bilder..lysten til og prøve nye ting er alltid der.., å da må en hvere glad i sletteknappen.

Har prøvd meg på bilde tatt i mørke der det er mulig til å få brukt litt lys fra himmelen.. D.v.s at jeg bør ligge i ei skråning med hjorten over..Dette er ikke enkelt da selv hjorten går dit den ønsker.. men et liten smakebit av hva jeg tusler med ser dere her....

3 kommentarer:

  1. Dette ble jo bare tull jo... Du kan bedre enn dette!!

    SvarSlett
  2. Til den anonyme..

    Det er din mening!
    hvorfor skal alt være perfekt...
    For meg er dette en setting hjorten befinner seg. D.v.s i små kratt i kveld/nattetimene..
    Så det så.... :)

    monika

    SvarSlett
  3. Hei Monika.

    Forstår godt hva du prøver på. Bildene du kan ende opp med, kan virkelig bli knallflotte. Et godt forsøk du har gjort her, men synes det blir pittelitt for mørkt og rotete.

    Få hjorten litt mer i siluett mot himmelen, og litt mindre kvist, så tror jeg det hever seg et hakk.:)

    Knut Børge

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!