mandag 18. januar 2010

For en start på dagen!

For en start på dagen!


Etter og ha sendt mine engler med skolebussen så var tiden inne for en kaffekopp og dagens nyheter og selvsagt åpning av e-post.



En mail ha sneket seg inn i morgenkvisten var en bestilling på 17 bilder av forskjellige dyre/fuglearter pluss noen landskap...



Det å fotografere er blitt en del av livet mitt og når noen ser arbeide du gjør, ja så varmer det!



Her er noen av bildene som kunden ønsker....








Dette er inspirerende!

13 kommentarer:

  1. Hei.
    Ja sånt inspirerer til mer foto og enda mer kresne krav på at kvaliteten er på topp som de her bildene. Gratulerer. En god start på uken det. Ha ei fin fotouke.

    SvarSlett
  2. Hei Monika!
    Detta var artig lesning, fortjent til tusen, veldig bra man får litt igjen for antall timer ute, så gratulerer så mye..

    Nydelige bilder er det jo også..

    mvh Ole Arne

    SvarSlett
  3. Artig å få bestilling da. Lønn for strevet !
    Bildene var jo helt topp.
    Ha en fin dag med kaffekoppen :)

    SvarSlett
  4. Ja, dette skjønner jeg inspirer. Men så var det knallflotte bilder også da:)
    Da er det bare og fortsette jakten på nye flotte motiv:)
    Ha en super mandag:)

    SvarSlett
  5. Dæ det var litt av en bestilling! Gratulerer så mye. Veldig inspirirerende å bli lagt merke til!

    mvh Knut BØrge

    SvarSlett
  6. Det var jo artig,og velfortjent.
    Fine bilder.

    SvarSlett
  7. Gratulere med storsalg. Men kjenner jeg deg rett selger du for billig:-(
    En ting er å selge, men det bør stå i stil med innsats og nedlagt tid også.

    Terje

    SvarSlett
  8. Tusen takk alle for dere deler min glede!

    Nå skal jeg legge bildene på cd som skal sendes. Dumt å sende cd vil dere tenke men da har jeg sendt med kjøp og salg der dem kun har lov å ta en kompi....
    Bildene skal henges opp i ei hytte som er under bygging. Terje nevner at jeg er billig og det er jeg, men ikke dum snill!
    Jeg tenker at nå har jeg en vegg med reklame om meg og min hobby..ja kanskje kommer kongen...da blir det ikke billig :D
    Om noen uker drar jeg til Praha som takk for for godt sammerbeid for en fotojobb.. å nå kom det faktisk lommepenger....
    Foto er jo rett lønnsomt

    monika

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bildesalg. Det er alltid moro at de bildene man tar blir verdsatt. I tillegg er det jo kjekt å få noen kroner inn. Er nok litt usikker på om jeg er enig i din kommentar om at foto er lønnsomt. Synes i alle fall ikke at min pengebok bærer preg av det :) Blir nok oftest mer utlegg enn inntekt. Men man blir i det minste svært så rik på opplevelseer. Lykke til med videre fotografering og bildesalg.

    Mvh
    Gunnar

    SvarSlett
  10. Tusen takk Gunnar Kjærstad for kommentar.. du har så rett i hva du skriver...
    Lykkerusen slo tankene mine helt ut!!!!
    rik på opplevelser er så sant!
    monika

    SvarSlett
  11. Klart dette er inspirerende og kjekt - Gratulerer!

    Flotte bilder var det også ;)

    SvarSlett
  12. Ja slikt varmer, forstår de godt for du er dyktig!
    Eli

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!