onsdag 18. april 2012

Etter uker....


Etter uker med jobbing/tenking om hvordan jeg skulle legge opp nybegynner kurs i foto. Jobbet lenge før jeg ble fornøyd.
Skrev alt inn i PowerPoint som jeg også brukte som kurshefte. Dette sammen med at jeg tok med ei fra fotoklubben som den "lille hjelper" d.v.s hun gikk rundt å hjelpte til med å finne fram i bruksanvisningen.
Siste jeg hadde var evaluering. Resultatet ble en skala 10 -1 kom jeg vel på 8. Dette viser at jeg må ta tak i hva jeg kan gjøre bedre..

Neste kurs blir 4 og 6 mai...

Kjempe artig!



Bildet jeg viser er tatt av en liten macroøkt i ettermiddag...
Nå er det bare å pakke fotosekken på jakt etter en fugl som jeg aldri har sett... Toppdykkern!



4 kommentarer:

  1. Bra, lampefeberen går vel over etter hvert.
    Nå fylles vel kassa for å kjøpe mer utstyr :-)

    SvarSlett
  2. Flott at du har tatt deg jobben med å lage til et fotokurs. Det står det stor respekt av! Tror det er et godt marked for slike kurs nå som snart "alle" går rundt og knipser mer eller mindre gode bilder. :)
    Fint "studie i gult"-bilde du viser oss.

    Knut W.

    SvarSlett
  3. Gode evaluerende tanker om fotokurset ditt! Lykke til med flere! Ble det fugl, eller ?

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer..

    Anne Lise.. Det ble ikke toppdykkerbilde da jeg var en uke fortidlig..samt det var surt og kaldt..4 grader..BRR, men det ble mye annet..bildene ligger pent i ro til jeg får redigert..

    Monika

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!