mandag 31. desember 2012

Anno 2012

Årets siste dag...
En dag for ettertanke.....Å for meg har det skjedd masse både i den positive og negative retning. Jeg velger å reflektere på det positive :)
 
 
 
 
Da jeg summerte 2011 hadde jeg bestemt meg at 2012 skulle jeg fotografere mitt sanne jeg... Å delvis har det vel blitt slik.

Rester av julemiddagen ble fortryllet til lapskaus...endte opp i frysern..., deretter fotoshow på kjøkkenbenken med macro og lys...ja slik ble dette bildet til.

Vårlengt ble til da jeg var på jakt etter fossekallen, med 300 mm.

April kommer staren..en etterlengta fugl..nå er det virkelig tegn på vår.

En vakker maikveld på jakt etter sjøfugler fant jeg dette motivet..etter en time på rumpa så hellet jeg på hodet..brått så hadde fjellet blitt for vandlet til "fjelldronning"
En liten hobbyjobb er å fotografere for et lokalt firma..her er dem igang å utvide svingene i Trollstigen...Mitt i snøkavet skriver vi Juni!
 
Juli måned er tiden for sjøturer og måker er flotte fugler å leke seg med.
 

August ble det et besøk i mårskjule til Terje Sylte...Like stor opplevelse hver gang.
 
Litt motlys på en grå og kjedelig dag...ble bildet "Alene på tur " til.
 
 


Nytt reiseobjektiv måtte testes når årets første snø kom i oktober.

November har med seg mørketiden...

Desember årets siste mnd...tiden for familie, lystenning..brått så har året gått...
Ja i morgen skriver vi 2013
 
GODT NYTTÅR!

10 kommentarer:

  1. En fin bildeserie du viser.
    Ønsker deg et godt år i 2013 med mange flotte naturopplevelser.

    Ottar

    SvarSlett
  2. Så flott oppsummering av året. Det fjellbildet ditt husker jeg fra tidligere post, det er KNALL! Så fin måren ble, de er nå søt da.
    Ønsker deg et riktig godt fotoår i 2013.
    Gleder meg til flere bilder fra deg. Kanskje vi kan møtes på Smøla en gang?
    Klem fra Hilda

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarer Ottar og Hilda..

    Ja vi kan møtes Hilda..har egentlig lyst på en tur i skjule te sa ørnekaran... :D Vi kan jo ta en tur sammen :)

    Riktig godt nytt år til dere begge.

    Monika

    SvarSlett
  4. Flott serie fra 2012! Fjellkvinnen utmerker seg.
    Godt Nytt År!

    SvarSlett
  5. En fin og interessant serie bilder. Godt nyttår!

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og en fin oppsummering av året som har gått. Godt Nyttår!

    SvarSlett
  7. En fin årskavalkade dette, med en rekke særpregete og spennende tilnærminger. Likte "Alene på tur" meget godt. Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    Knut Børge

    SvarSlett
  8. Tusen takk til Bodil, Olav, Kari og Knut for hyggelige kommentarer...Godt nytt år til dere alle..


    Monika

    SvarSlett
  9. Mange spennende motiver og flotte bilder du presenterer fra 2012
    spesielt måkebildet, nr. 7.
    Kjempeflott!
    Godt nyttår til deg forresten!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!