mandag 27. august 2012

Morgenstund

 
 
Når en bor så landlig at en kan ta kaffekoppen ute iført morgenkåpe er en stor bonus. I dag var svarttrosten ekstra ivrig...grunnen for det var regnet som kom i løpet av natten. Det gjorde frukosten til herr og fru trost veldig enkelt... Artig å sitte å se dem stresser rundt for å finne seg en ekstra godbit..
Jeg for min del lever lenge på en god kopp kaffe, blandet med solstråler og fugleliv før dagen tar til.
 
I dag ble jeg så fascinert av solstrålene og vanndråpene som laget diskoteklys..så for første gang har jeg svimet rundt huset iført morgenkåpe med nikon plantet i hendene.
 
Redd for naboene mine..nei da..har verdens beste naboer, samt en utrolig flott morgenkåpe!!!!
 
Vi går en flott tid i møte nå...litt vemodig, men vakker...Høsten!

1 kommentar:

  1. For et herlig innlegg. Ser det for meg der du svinser rundt. Det er nok det som er så fint når en kan nyte stunden slik. Det er jo da en får sånne gode ideer også.
    Likte bildet ditt av morgenstunden din veldig godt.
    Kos deg masse videre denne uken.
    Klem fra Hilda

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!