lørdag 31. mars 2012

God påske


Nå står påsken 2012 og kakker på døren, å den kommer selv om vi ikke lukker opp!

Jeg har endelig fått viljen min, da det i dag har lavet ned med snø. Mange eller rettere sagt veldig mange sier jeg er gal som ønsker snø nå.
Denne snøen skal brukes til å fotografere småfugler. Snøen gjør at en samler mange av småfuglene på foringen. Dette gjør det mye artigere når en skal ta fluktbilder. Nå når snøen har kommet ønsker jeg meg sol...he he jeg er ikke til å bli klok på.

Ellers skal jeg bruke tiden til å forbrede meg til et nytt fotokurs for slike som ønsker å komme seg bort fra autoknappen. Gleder meg masse til å fortelle om foto... Flere av dem som var med på siste kurs er blitt med i fotoklubben og har virkelig blitt flinke.

Ønsker alle som er innom bloggen en riktig god PÅSKE!



4 kommentarer:

  1. Jeg jubler nok ikke like mye som deg for snøen for når den ikke har kommet før så går det bra uten nå men argumentet om småfuglene i lufta kjøper jeg. Ha en riktig god fotopåske du også og lykke til med småfuglene (dem store også)

    SvarSlett
  2. Stilig bilde med flotte farger. ja det er nok sant at fuglene kommer med en gang snøen kommer. Har hatt en flokk med 100 bokfink. Jeg øver meg på fluktbilder, men synes det er litt vanskelig ennå...
    Du får ha en kreativ og god påske!
    Hilda

    SvarSlett
  3. Hellig bilde og ønsker deg og dine en riktig god påske!!

    SvarSlett
  4. Riktig god påske Monika! Lykke til med småfuglfotografering, så ser jeg frem til å se resulater her på bloggen :)

    Knut Børge

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!