lørdag 5. mars 2011

Evaluering av fotokurs.

Da er jeg nesten i mål med mitt første fotokurs... Nesten betyr den praktiske delen er avtalt på nytt p.g.a været ikke viste seg på det beste.
Kurset var fult med sine 10 deltakere (hadde et tak på 10) tror nok neste gang at jeg vel endre til noen ferre. En av mine svakheter er andre merker og kjennskap til hvor jeg finner dem forskjellige innstillinger.. For å si det enkelt ..... DET TAR TID Å LESE BRUKSANVISNINGER!

Jeg delte ut evaluering skjema som er viktig for meg til seinere fotokurs.

Jeg håper deltakeren har fått innblikk i teknisk foto . Det er nå dem skal starte læringen.

Derfor tror jeg det hva et lurt trekk og ta en repeteringskveld.

Etter å ha lest evalueringen sitter jeg med flott info...og en god følelse på at det gikk ganske bra første gangen.. Noen justeringer ja...men ingen svarte nei på spørsmålet "Ble forventingene innfridd!
I kveld skal jeg nyte med en iskald pils!!!!!
Egentlig en seier for meg selv.. Et steg videre... til og med skjønt hvorfor alle kameraene har bruksanvisnig...ikke dum dem nei!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer Monika med vel overstått. Tar gjerne en prat om dette for nå begynner det å nærme seg her og. Synes du er tøff som gjennomførte dette. Håper virkelig at dette er noe du kan bygge videre på.

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Jeg visste nok at du fikk til dette! Nå kan du vel begynne med ny jobb, reisende foredragsholder! Det er alltid artig når en har fått til noe som en var litt spent på. Nydelig bilde av gråsisikken. I dag hadde vi også en på foringen. Kos deg med pilsen i kveld!
    Hilda

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått kurs, Monika! Jeg har fulgt bloggen din et år eller to nå, og er imponert over det du presterer. At du også får i gang en blogg for den lokale fotoklubben vitner om stor interesse for det du holder på med! Jeg følger spent med videre...
    hilsen Vidar

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige ord.

    Tror ikke jeg blir reisende foredragholder...Hilda, men greit inni fjortarmene her.
    Jeg har blitt rik på erfaringer..er så glad for jeg hadde evaluering..fikk til og med en flott mail med konstruktive meldinger..sier ikke dem er neg... men viktige punt videre..
    Vidar..tusen takk for klappen på skuldra..den sette jeg pris på.. Det gir faktisk insprajon videre.

    Eli..har en del og fortelle ja.. Gled deg :)

    Monika

    SvarSlett
  5. Hei Monika.
    For å komme videre er det ofte et spørsmål om å ha mot til å feile. Du hadde det og kom ned på beina også denne gangen.
    Bra, stå på videre det går sikkert bra da også!

    Kåre

    SvarSlett
  6. Gratulerer ja. Vil tro du har masse å lære bort :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!