lørdag 29. januar 2011

På jakt etter øyeblikket.

I dag måtte jeg bare ut... Våknet med kraftig vind og hagl mot sove-romsglasset, men alt da hadde jeg bestemt meg i dag skal jeg ut.
Da jeg tok dette bildet hadde jeg krabbet neste nedi varmedressen min...hagl slo mot ansiktet , ja friskt kan man si! Å det er jo naturens peiling.


Bølger, lav lukker tid er alltid artig, men kaldt og spesielt da bølgene omringer meg med sjøvann..Det skvulpet godt i skoene...Tærene ble en periode visne og kalde.., men opplevelsen og gleden er større.

Å fange øyeblikket er ikke alltid like lett... ofte er det øyeblikket borte før en har satt søkern mot rette retningen... Slik er livet vårt også.. Derfor er det så viktig å leve i dag...ta vare på muligheter, å øyeblikket er ofte rett utenfor døra! Ta vare på den!



5 kommentarer:

  1. liker spessielt de 3 siste her..lyset i nr 2..sløret i 4 og 5..very nice !!

    SvarSlett
  2. Ha,ha jeg kjenner den følelsen. At en må bare dra ut og ta bilder. jeg greide ikke å stå oppreist på grunn av vinden og hagelbygene. Og det er ikke så lett å ta vare på øyeblikkene når hele linsen er full av saltvann. Tenker du ble kald på føttene, men hva gjør en ikke for bildet. Synes du har fått til flotte bilder. Likte spesielt bilde nr.1 og 2. Flotte ble de! Stilig anda som krøker seg sammen...

    SvarSlett
  3. Flott serie! Ja, n2 var særdeles bra!

    SvarSlett
  4. godkveld Monika!

    Samtlige bilder er flotte, men synes nummer to skiller seg ut. Fantastisk stemning fra gråværsdagen.

    Knut Børge

    SvarSlett
  5. Bilde nr 2 er virkelig knall. Godt laget!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig med en kommentar!